صفحه نخست    جستجو   لوازم دیجیتال   لوازم جانبی موبایل و تبلت   قاب و كاور محصولات آيفون   آيفون   قاب آیفون سری 11   قاب چرمی ESR آیفون 11 پرو مکس | ESR Metro Leather Case iPhone 11 Pro Max
قاب چرمی ESR آیفون 11 پرو مکس | ESR Metro Leather Case iPhone 11 Pro Max

قاب چرمی ESR آیفون 11 پرو مکس | ESR Metro Leather Case iPhone 11 Pro Max

دسته بندی: قاب آیفون سری ۱۱برند: ای اس آر

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
چرم واقعی با کیفیت بالا: این محصول از چرم با کیفیت بالا ساخته شده است که نرم و لطیف به ظاهر است و در طول زمان پتینه‌ای طبیعی به خود می‌گیرد.
الگوی منحصربه‌فرد: تغییرات طبیعی در چرم هر کیس را منحصربه‌فرد می‌کند.
نازک و سبک: این کیس فوق العاده نازک و سبک است و حجمی به گوشی شما اضافه نمی‌کند.
بدون خط و خش: لاینینگ میکروفایبر نرمی که در داخل کیس قرار دارد، به گوشی شما ابتداییت را حفظ می‌کند.
محافظت از صفحه نمایش و دوربین: کیس چرمی Metro Premium اطراف دوربین و صفحه نمایش را بالا می‌برد تا در برابر خط و خش محافظت کند.
برندای اس آر – ESR
سازگار باiPhone 11 Pro Max
قابلیت های ویژهپشتیبانی از MAGSAFE, پشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای پوشش نرم داخلی, سبک و باریک, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین
رنگسبز, مشکی
گارانتیگارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا توسط شرکت تجارت پاسارگاد
قابلیت های ویژهچرم واقعی با کیفیت بالا: این محصول از چرم با کیفیت بالا ساخته شده است که نرم و لطیف به ظاهر است و در طول زمان پتینه‌ای طبیعی به خود می‌گیرد. الگوی منحصربه‌فرد: تغییرات طبیعی در چرم هر کیس را منحصربه‌فرد می‌کند. نازک و سبک: این کیس فوق العاده نازک و سبک است و حجمی به گوشی شما اضافه نمی‌کند. بدون خط و خش: لاینینگ میکروفایبر نرمی که در داخل کیس قرار دارد، به گوشی شما ابتداییت را حفظ می‌کند. محافظت از صفحه نمایش و دوربین: کیس چرمی Metro Premium اطراف دوربین و صفحه نمایش را بالا می‌برد تا در برابر خط و خش محافظت کند.
  امتیاز کاربران به:

قاب چرمی ESR آیفون 11 پرو مکس | ESR Metro Leather Case iPhone 11 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط